„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” z najwyższymi cenami reklam w TVN


„Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior” z najwyższymi cenami reklam w TVN

Najwięcej - 63,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) - kosztuje spot przy programie „Kuchenne rewolucje” w czwartkowe wieczory. Niewiele mniej, bo 59,2 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnym show „Masterchef Junior”.

Za reklamę przy nowym serialu TVN „Kod genetyczny” (emisja w poniedziałki wieczorem) reklamodawcy zapłacą 55 tys. zł.

Na 52,8 tys. zł wyceniono z kolei spot przy środowym programie „Ameryka Express”.



50,5 tys. zł kosztuje reklama przy serialu „Na Wspólnej” i 49,9 tys. zł za reklamę przy kolejnym nowym serialu stacji - „Motyw” (emisja we wtorki wieczorem).




Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku przy programie „Kuba Wojewódzki” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 31,1 tys. zł.



14 marca br. wieczorem TVN pokaże galę „Fryderyki 2020” - spot przy tej transmisji kosztuje 35,1 tys. zł.



Stawka dla spotu przy „Faktach” wynosi 59,4 tys. zł dla wydań niedzielnych oraz 55,4 tys. zł dla emisji w dni robocze.

W przypadku serwisu sportowego ceny wynoszą 50,5 tys. zł w niedzielne wieczory i 44,2 tys. zł w dni powszednie, a dla prognozy pogody – odpowiednio 47,6 tys. zł i 40.8 tys. zł.



TVN Media jako drugie po Biurze Reklamy TVP opublikowało cennik reklamowy na marzec br.



Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.