Nielsen otwiera biuro w Warszawie i uruchamia projekt dla startupów


Nielsen otwiera biuro w Warszawie i uruchamia projekt dla startupów

Nielsen otwiera nowe biuro w Warszawie i uruchamia projekt Innovation Lab. Firma badawcza chce współpracować w ramach tego projektu z podmiotami, które promują i wspierają startupy z obszaru FMCG, big data, data science i zaawansowanej analityki.

W ramach działania Innovation Lab Nielsen rozpoczął współpracę z akceleratorem FundingBox, który prowadzi autorski program akceleracyjny IMPACT_Poland. Zespoły, które są zainteresowane uczestnictwem w tym programie mogą się zgłaszać do 14 listopada. Wydarzenie ma charakter otwarty, a Nielsen jest jego partnerem. IMPACT_Poland skierowany jest do zespołów, które posiadają prototyp swojego rozwiązania. Program ma na celu doprowadzenie do implementacji produktu lub usługi.


– Dla Nielsena ciągłe poszukiwanie innowacji technologicznych oraz promocja innowacyjnego sposobu myślenia i działania jest naturalnym procesem. Rynek handlu detalicznego rozwija się w zawrotnym tempie - zawsze staramy się być w centrum tych zmian. Mamy wiele do zaoferowania startupom działającym w Polsce i w Europie: od uproszczonych procedur implementacji wypracowanych wspólnie rozwiązań po ogromny zasięg, jaki mamy dzięki skali naszych operacji w Europie – mówi Jagoda Zabłocka, szefowa Nielsen Innovation Lab


Nielsen Innovate to inkubator i fundusz inwestycyjny na wczesnym etapie, który specjalizuje się w technologiach detalicznych, badawczych, marketingowych i medialnych. Jego celem jest pomoc początkującym startupom w osiągnięciu sukcesu na całym świecie. Jego zespół zapewnia mentoring, wytyczne strategiczne, wsparcie operacyjne i wprowadzenie do potencjalnych działań następczych po inwestycjach. W przeciwieństwie do tradycyjnych funduszy inwestycyjnych, Nielsen Innovate oferuje dostęp do jego globalnie zlokalizowanych klientów z listy Fortune 1000.