Okładki tygodników. "Do Rzeczy" o atakach na Kościół, "Newsweek" o Kaczyńskim


Okładki tygodników. "Do Rzeczy" o atakach na Kościół, "Newsweek" o Kaczyńskim

"On tu robi Rosję" - taki tytuł pojawi się w najnowszym wydaniu "Newsweeka". Naczelny pisma Tomasz Lis pisze o tym, jak prezes PiS zamienia Polskę w Rosję Putina. Z kolei "Do Rzeczy" pisze o nasilających się atakach na polski Kościół.

"System władzy tworzony przez Jarosława Kaczyńskiego zaczyna przypominać porządki zaprowadzane przez Putina. Jeśli PiS wygra wybory, będzie jeszcze gorzej" - czytamy w poniedziałkowym wydaniu "Newsweeka". Poza tym dziennikarze tygodnika opisują loty marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego. W najnowszym numerze przeczytamy także o Polsce, która jest krajem dla drogowych piratów.

Z kolei w poniedziałkowym "Wproście" znajdziemy ranking polskich macho. "Idzie męska rewolucja" - brzmi najnowszy tytuł wydania. Na okładce numeru wylądował aktor Sebastian Fabijański. Dodatkowo opublikowany zostanie najnowszy raport dot. preferencji kobiet wobec mężczyzn. "Z badań "Wprost" wynika, że Polki cenią sobie facetów uczuciowych, wrażliwych i wspierających" - czytamy w zajawce numeru.

Z politycznych tematów, "Wprost" publikuje sensacyjną informację. Według informatorów tygodnika, w styczniu rolę lidera PO będzie chciał przejąć Bogdan Zdrojewski. Ponadto pisano walkę o stanowisko komisarza dla Krzysztofa Szczerskiego w środku kampanii wyborczej oraz "drugie dno" dwukrotnej porażki Beaty Szydło.

Wydanie "Wprost" 5 sierpnia będzie pierwszym numer przygotowanym pod okiem Marcina Dzierżanowskiego, który na stanowisku redaktora naczelnego zastąpił Jacka Pochłopienia.

"Dlaczego milczą o ataku na Kościół. Coraz częściej biją księży, bluźnią i obrażają, a lewicowe media unikają tego tematu" - brzmi okładkowy temat tygodnika "Do Rzeczy". W środku znajdziemy także wywiad z katolickim psychologiem dr Gerardem van den Aardwegiem, który stwierdza w rozmowie, że "Watykan ulega LGBT".

W tekście "Homocenzura" Wojciech Wybranowski opisuje zablokowanie internetowego kanału wSensie.tv. "Administratorzy YouTube’a zablokowali najpierw jeden, a potem drugi odcinek programu "Wierzę" Pawła Lisickiego i Marka Miśko w internetowej telewizji wSensie.tv. Później w ogóle zablokowano możliwość umieszczania programów" - dodaje publicysta tygodnika.

Zobacz także: Kolejna bolesna porażka Szydło w PE. Neumann nie zostawia na niej suchej nitki